Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Meddelande från tävlingsarrangören

Varmt välkomna till Heby Ryttarförenings regionala dressyrtävling den 16 juli 2020

1. Sekretariatet är beläget på läktaren i framridningsridhuset och är öppet från kl. 15:00. Telefonnummer till tävlingsledare/sekretariat inför och under tävlingen: 073-948
82 44. Protokoll skickas ut digitalt enligt råd från Svenska Ridsportförbundet och hämtas ej i sekretariatet.

2. Anmälda ekipage är automatiskt startanmälda. Om du vill avanmäla: återta din anmälan i TDB samt ring eller skicka SMS till tävlingsledaren.

3. Kom inte till anläggningen mer än en 1 h före din start om möjligt. Ryttare och medhjälpare ska skyndsamt lämna tävlingsplatsen efter avslutade ritter.

4. Med anledning av Coronaviruset erbjuds ingen caféteria.

5. Preliminära startlistor publiceras på www.online.equipe.com. Startlistor med definitiva starttider publiceras på Equipe senast kl 20:00 kvällen innan tävlingsdagen. Om du
kommit med som reserv: följ betalinstruktionerna som skickats ut per mail från tdb.

6. Hästtransporter parkeras på baksidan av framridningsridhuset. Håll avstånd vid parkering, minst 2 m mellan varje ekipage. För att komma dit från
grusplanen/parkeringen på framsidan kör ni höger efter rasthagarna och följer den lilla vägen längs med paddocken till andra sidan ridhuset. Använd utställd skottkärra
för mockning av släp. Ta gärna med egen grep.

7. Framridning sker i ridhus 20x60 m. Avgränsande markering med dressyrstaket kommer finnas uppsatt längs kortsidan vid ingången. Av säkerhetsskäl och smittorisk
uppmanar vi till att i möjligaste mån undvika annat än ridande ekipage innanför detta staket. Medhjälpare uppmanas vara på läktarna. Collectingring finns intill
tävlingsbanan. Ett ekipage är tillåtet.

8. Prisutdelning sker ej. Placerade ryttare hämtar rosett i sekretariatet om de är kvar på tävlingsplatsen vid klassens slut. Annars postas rosetten till den adress som finns i
TDB.

9. Var god följ Folkhälsomyndighetens allmänna råd avseende Covid -19. Stanna hemma om du har symptom, håll avstånd, tvätta och sprita händerna.

Välkomna till vår sommarkvällstävling!

Nr Status Namn Likviddag Starter    
1 2*
Medelsvår C:2 (2018) 2020-07-10 15
Ridhäst 
2 2*
Medelsvår B:2 (2019) 2020-07-10 21
Ridhäst 

Totalt 40 anmälningar i alla klasser

Nr   Namn Likviddag Anmälda Reserver    
987  
Sena ändringar (häst/ryttarbyte/lagdeltagare)
2020-07-10 5 0
A ponny 
B ponny 
C ponny 
D ponny 
Ridhäst 
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
5 | Anmälda |
988  
Vaccinationskontroll
2020-07-10 9 0
A ponny 
B ponny 
C ponny 
D ponny 
Ridhäst 
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
9 | Anmälda |