Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Meddelande från tävlingsarrangören

Ryttarmeddelande Isabergs ridklubb

Tack för din anmälan och varmt välkommen till vår dressyrtävling!

På grund av rådande omständigheter så är de endast tillåtet att ha med EN medhjälpare per ekipage. Vi undanber oss publik och tänk på att respektera och följa myndigheternas restriktioner och hålla avstånd!

 

• Första start är klockan 09.00

• Tävlingsbanan är utomhus på grus 20x60m

• Framridning i ridhus på sand/flis 20x40m

• Mellan klass 1-2 är de ca 20 min paus och mellan klass 2-3 är de 30 min paus

• OBS! Alla starter görs inne på tävlingsbanan

• Sekretariatet och kiosken kommer att finnas uppe vid tävlingsbanan och hålls öppen från klockan 08.00 till en halvtimme efter tävlingarnas slut.

• Vägbeskrivning och anläggningsskiss se hemsidan:

https://idrottonline.se/IsabergsRK-Ridsport/tavling/anlaggningsskissutomhustavling

(notera att platsen för sekretariatet inte stämmer på anläggningsskissen)

• Eventuella ändringar och frågor sker till Madelene 070-547 88 13
(gärna sms pga nattjobb)

• Vaccinationskontrollen publiceras senast 18/9. Alla berörda ekipage uppvisar vaccinationsintyg i sekretariatet innan start.

• Nummerlapp skall bäras synligt på hästen inom tävlingsområdet hela dagen

• Vi kommer inte att ha någon prisutdelning så de placerade får hämta rosett i sekretariatet

• Alla premier utbetalas manuellt via bankkonto

• Vår anläggning är rökfri. Rökning sker på anvisad plats utanför området.

• Tävlingsledare: Madelene Bergmann, 070-547 88 13
• Kontaktperson: Madelene Bergmann
• Överdomare: Anna Sundbladh
• Domare: Karin Edén
• Resultatansvarig: Madelene Bergmann
• Säkerhetsansvarig: Eva Johansson

Nr Status Namn Likviddag Starter    
1 1*
Lätt B:3 (2025) 2020-09-11 12
Ridhäst 
2 1*
Lätt A:3 (2025) 2020-09-11 11
Ridhäst 
3 2*
Medelsvår C:1 (2018) 2020-09-11 9
Ridhäst 

Totalt 33 anmälningar i alla klasser

Nr   Namn Likviddag Anmälda Reserver    
987  
Sena ändringar (häst/ryttarbyte)
2020-09-11 0 0
A ponny 
B ponny 
C ponny 
D ponny 
Ridhäst 
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
988  
Vaccinationskontroll
2020-09-11 6 0
A ponny 
B ponny 
C ponny 
D ponny 
Ridhäst 
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
6 | Anmälda |