Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Meddelande från tävlingsarrangören

Allmänt:
Sekretariatet öppnar 09.00 och är beläget bredvid cafeterian i ridhuset. Telefon till sekretariatet under tävlingen: Josefin Karlsson 0702-95 69 20.
Startlistor publiceras via Equipe, preliminära starttider publiceras under veckan och fasta starttider kommer upp lördag kväll senast kl. 20
Medtag vaccinationsintyg, stickprov kommer att ske. Se i Equipe vilka som är uttagna för vaccinationskontroll. Övrig startanmälan sker automatiskt, även om vi tycker att det är kul om ni kommer förbi och säger hej!
Hundar ska hållas kopplade på hela anläggningen och får tyvärr inte följa med på läktaren.
Banor:
Tävlingen hålls inomhus, underlag sand/ flis, 20x40m.
Framridning ridhus 16x34 m.
Ridbana underlag sand, 20x60 m kan användas till framskrittning/ridning beroende på väder/underlag.
Servering:
Vår cafeteria är självklart öppen! Dagens lättare lunch samt enklare servering med t.ex. korv, toast, smörgåsar, hembakat fikabröd, godis samt varma och kalla drycker.
Vi tar swish!
Prisutdelning:
Prisutdelning sker till fots uppe i cafeterian efter avslutad kategori.
Programridning:
På lördag har vi även programridning som är öppen för alla. Perfekt tillfälle att rida programmet på banan innan tävlingen! Domare är vår ÖD Åsa Berg.
Första start är 13.00, anmälan sker via mail till dressyr@hedaridklubb.se, 150kr/start.
Rosett finns att köpa över 55%. Betalning sker i cafeterian innan start, vi vill även se vaccinationsintyg innan urlastning.
Välj mellan LC:1, LC:2, LB:1 och LA:1, vi begränsar antalet där hemmaryttare har förtur. Vid frågor, kontakta tävlingsledare.
VARMT VÄLKOMMEN!

Preliminärt tidprogram
Kl. 10.00
Klass 1 Lätt C:2 2015
210 + 100 Rosett, plakett, anm. avgift åter, hederspris till segraren.
Domare: Anki Karlsson

Därefter
Klass 2 Lätt B:1 2015
210 + 100 Rosett, plakett, anm. avgift åter, hederspris till segraren.
Domare: Anki Karlsson

Därefter
Klass 3 Lätt A:1 2017
220 + 100 Rosett, plakett, anm. avgift åter, hederspris till segraren.
Domare: Anki Karlsson

VI HOPPAS ATT DU FÅR EN TREVLIG TÄVLINGSDAG OCH VI ÖNSKAR
DIG ETT STORT LYCKA TILL!

Nr Status Namn Likviddag Starter    
1 1*
Lätt C:1 (2015) 2018-03-09 15
A ponny 
B ponny 
C ponny 
D ponny 
2 1*
Lätt B:1 (2019) 2018-03-09 12
A ponny 
B ponny 
C ponny 
D ponny 
3 1*
Lätt A:1 (2017) 2018-03-09 2
A ponny 
B ponny 
C ponny 
D ponny 

Totalt 30 anmälningar i alla klasser

Nr   Namn Likviddag Anmälda Reserver    
987  
Sena ändringar (häst/ryttarbyte)
2018-03-09 0 0
A ponny 
B ponny 
C ponny 
D ponny 
Ridhäst 
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
988  
Vaccinationskontroll
2018-03-09 4 0
A ponny 
B ponny 
C ponny 
D ponny 
Ridhäst 
0 | Anmälda |
0 | Anmälda |
2 | Anmälda |
2 | Anmälda |
0 | Anmälda |