Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Meddelande från tävlingsarrangören

Tider:
Första start kl 10.00
 Sekretariatet är öppet, lördag 12/4 från kl. 09.00 och söndag 13/4 från kl. 09.00 till tävlingen är slut. Sekretariatet är beläget på södra gaveln av ridhuset.
 Preliminära startlistor finns på vår hemsida www.glr.se
 Vaccinationsintyg uppvisas i sekretariatet innan hästen lastas av.
 Efteranmälan i samtliga klasser direkt på plats, kom i tid.
Funktionärer:
 Banbyggare: Linda Jakobsson
 Domare: Marina Johansson
 Överdomare lördag Sofie Nilsson
 Överdomare söndag Ylva Tevell
 Tävlingsledare: Susanne Lindström Lördag 072 873 47 75, Edith Olovsson Söndag 073 704 75 17
Övrigt:
 Servering med enklare mat finns på tävlingsplatsen.
 Framhoppning på grusbana utomhus. Max 5 hästar på framhoppningen samtidigt.
 Felfria unghästar hämtar sina rosetter i sekretariatet efter klassens slut.
 För de ryttare som vill kan rosetter återlämnas till arrangören och
ryttaren får istället 10kr. Rosetter (hela och fina) skall lämnas tillbaka i sekretariatet omgående efter avslutad klass.
 Startlistor till respektive klass hämtas utanför sekretariatet ca en halvtimme före klassens start!
 Samtliga hundar på tävlingsplatsen skall vara kopplade.
 Upplysning tävlingen Jenny Fordal 070 4064169. Ändringar meddelas kvällar efter kl 18.00.
 Klubbens medlämmar kan lösa in värdecheckar i sekretariatet värde 50kr/styck. Startavgifter måste dock erläggas i DTB som vanligt innan start.

Välkomna till en spännande tävlingshelg i Mulde Ridhus.

Nr Status Namn Likviddag Starter    
4 1*
80, A:Clear Round 2014-04-04 8
Ridhäst 
3 1*
90, A:Clear Round 2014-04-04 17
Ridhäst 
2 1*
100, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0) 2014-04-04 15
Ridhäst 
2B 1*
100, A 2014-04-04 6
Ridhäst 
Ridhäst 
1 1*
110, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0) 2014-04-04 9
Ridhäst 
1B 1*
110, A 2014-04-04 1
Ridhäst 
Ridhäst 

Totalt 61 anmälningar i alla klasser