Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/24109 betalas genom TDB

    Ordinarie anmälan utgår den 2014-02-18 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2014-02-24 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2014-02-21 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2014-02-21 kl 18:00
    Anmälan för listor ska betalas senast: 2014-02-24 kl 18:00
  3. Tävlingsplatsen är Bodens Ridklubb Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Ridhus, Fibersand, 20x60 m
    • Framhoppning: Ridhus, Sand, 20x60 m
  4. Ryttarmeddelande

    Publiceras i TDB enligt TR

  5. Servering på tävlingsplatsen

    Café och enklare lunchservering finns på tävlingsplatsen

  6. Uppstallning och el

    Bokas vis TDB i mån av plats.

  7. Inkvartering finns

    Förslag till inkvartering finns på webplats: http://www.upplevboden.nu/produkter/boende/

  8. Premieutbetalning

    TDB

  9. OBS!! Lagen ska anmäldas till Anna Samuelsson på tel nr 070-657 33 79 mellan kl 18.00 -20.00 fredagen 28/2 2014 alternativt via mail anna@barncompaniet.se senast kl 20.00 28/2.

  10. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Lördag den 1 Mars 2014

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
09:00 P 1 A Lätt D, A
Rosett
Rosett till placerade
1* 70 kr 70 kr 2014-02-21
P 2 A Lätt D+, A:1a
Div 3 omg 1 samt individuellt
Rosett, Plakett, Hederspris
individuellt samt lagklass Division III, omgång 1. Utan höjning i omhoppningen
1* 70 kr 70 kr 2014-02-21
P 2 B Lätt D+, A
Rosett
Rosett till felfritt ekipage
1* 60 kr 60 kr 2014-02-21
P 3 A Lätt B, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 80 kr 80 kr 2014-02-21
P 3 B Lätt B, A
Rosett
rosett till felfritt ekipage
1* 70 kr 70 kr 2014-02-21

Listor

Nr Namn Max Avg E.Avg Likviddag
901 Uppstallning, Box 4 st 400 kr 0 kr 2014-02-24
902 Uppstallning, Spilta m. dörr 6 st 200 kr 0 kr 2014-02-24
903 Elplats 2 st 100 kr 0 kr 2014-02-24

Propositionen är godkänd