Inloggning krävs för att fortsätta.

Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/9916 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2011-03-12 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2011-04-12 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2011-04-19 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2011-04-15 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2011-04-15 kl 18:00
  3. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Grus, 60x20 m
    • Framhoppning: Utomhus, Grus, 40x20 m
  4. Ryttarmeddelande

    Kommer att finnas på vår webplats www.holoridklubb.nu

  5. Servering på tävlingsplatsen

    Finns på tävlingsplatsen

  6. Uppstallning och el

    Nej

  7. Inkvartering finns

    Nej

  8. OBS! Anmält ekipage beaktas som startanmält. Ekipage som ej avanmäler enligt bestämmelser i TR ska erlägga anmälningsavgift + straffavgift 150 kr, senast 10 maj 2011.

    Förfrågningar Inger Larsson, tel 0737-63 63 66 hem kvällstid 18-20

    Tele nr. till sekretariatet under tävlingsdagen 0737-63 63 66

    I avd B tilldelas placerade ekipage endast rosett som avhämtas i sekretariatet.

  9. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 24 April 2011

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
9.00 P 1 A Lätt D+, Två faser 317.4.2 (A+A:0)
Klass 1
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 130 kr 75 kr 2011-04-15
d.e P 1 B Lätt D+, A
Klass 1
Rosett
1* 80 kr 75 kr 2011-04-15
d.e P 2 A Lätt C, Två faser 317.4.2 (A+A:0)
Klass 2
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 130 kr 75 kr 2011-04-15
d.e P 2 B Lätt C, A
Klass 2
Rosett
1* 80 kr 75 kr 2011-04-15
d.e P 3 A Lätt B, Två faser 317.4.2 (A+A:0)
Klass 3
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 140 kr 75 kr 2011-04-15
d.e P 3 B Lätt B, A
Klass 3
Rosett
1* 80 kr 75 kr 2011-04-15
Antalet starter för dagen är begränsat till 160

Propositionen är godkänd