Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/9771 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2011-02-28 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2011-03-29 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2011-04-05 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2011-04-01 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2011-04-01 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Anläggningsskiss
    • Framridning: Ridhus, sand/spån, 20x60 m
    • Tävlingsbana: Utomhus, fiber/spån, 20x60 m
  5. Ryttarmeddelande

    kommer att finnas på www.skulta.se

  6. Servering på tävlingsplatsen

    Servering kommer att finnas på tävlingsplatsen

  7. Uppstallning och el

    Uppstallning finns ej

  8. Laguppställning mailas till eva.evamaria.holm@gmail.com senast den 29 mars.

  9. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 10 April 2011

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
09:00 H 1a Medelsvår C:2 2010 (2010)
Förklass lagdeltagare
Rosett, Plakett, Hederspris
2* 28 230 kr 230 kr 2011-04-01
H 1b Medelsvår C:2 2010 (2010)
individuella starter
Rosett, Plakett, Hederspris
2* 12 230 kr 230 kr 2011-04-01
10:00 H 2a Medelsvår C:1 2011 (2011) Lag
För lagdeltagare
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
2* 14 200 kr 200 kr 2011-04-01
H 2b Medelsvår C:1 2011 (2011)
individuella starter
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
2* 26 200 kr 200 kr 2011-04-01
Därefter H 3a Medelsvår B:3 2008 (2008) Lag
Lagdeltagare
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
2* 14 250 kr 250 kr 2011-04-01
H 3b Medelsvår B:3 2008 (2008)
Individuella starter
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
2* 26 250 kr 250 kr 2011-04-01

Propositionen är godkänd