Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/21008 betalas genom TDB

    Ordinarie anmälan utgår den 2013-06-18 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2013-06-25 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2013-06-21 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2013-06-21 kl 18:00
  3. Veterinäravgiften anges i ryttarmeddelandet och betalas på plats.

    Veterinär närvarande enligt minimikraven från Jordbruksverket www.sjv.se

  4. Tävlingsplatsen är Rekasta Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Gräs, 120x120 m
  5. Ryttarmeddelande

    www1.idrottonline.se/JumpClubRidsportforening-Ridsport/Tavling/

  6. Servering på tävlingsplatsen

    Finns cafeteria med lättare lunch.

  7. Uppstallning och el

    Finns maila: info@jumpclub.se

  8. Inkvartering finns

    Finns maila: info@jumpclub.se

  9. Premieutbetalning

    TDB

  10. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 30 Juni 2013

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
09:00 H 1 A 110, Två faser 318 (A+A:0) med totalfel
Rosett
(600, 400, 200, 150 till placerade)
2* 150 kr 80 kr 2013-06-21
H 1 B 110, A
Rosett
2* 100 kr 80 kr 2013-06-21
H 2 B 120, A
Rosett
2* 100 kr 80 kr 2013-06-21
H 2 A 120, Två faser 318 (A+A:0) med totalfel
Final i Jump Club Challenge Tour
Rosett, Plakett
(800, 500, 300, 200 till placerade)
2* 200 kr 80 kr 2013-06-21
H 3 A 130, A:0
Rosett, Plakett
(2000, 1000, 700, 400, 300 till placerade)
3* 250 kr 80 kr 2013-06-21
H 3 B 130, A
Rosett
3* 100 kr 80 kr 2013-06-21
H 4 A 140, A:1a
Rosett, Plakett
(5000, 3000, 1500, 1000, 400 till placerade)
3* 350 kr 80 kr 2013-06-21
Antalet starter för dagen är begränsat till 350

Propositionen är godkänd