Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/9616 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2011-02-28 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2011-03-29 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2011-04-05 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2011-04-01 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2011-04-01 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Ridhus, Grus, 26x66 m
    • Framridning: Ridhus, Grus, 20x40 m
    • Framridning: Utomhus, Grus, 30x40 m
  5. Ryttarmeddelande

    kommer finnas på hemsidan

  6. Servering på tävlingsplatsen

    finns i stora ridhuset

  7. Uppstallning och el

    nej

  8. Inkvartering finns

    inte

  9. Premieutbetalning

    via tdb

  10. För återbetalning av anmälningsavgiften skall vet/läkarintyg vara KRK tillhanda senast den 18 april. Adm. Avgift 50 kr. Intyget skickas till Perstorps Kör och Ryttarförening, Box 150, 284 21 Perstorp

    Gällande licens, vaccinationsintyg och grönt kort ska kunna uppvisas i sekretariatet.

    Förfrågningar kan göras kvällstid senast kl: 21,00 till Kristina, 0730-651671 eller via mail kristina@flp.livselixir.nu

    Telefon till tävlingsplatsen, 0435 - 315 16

  11. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 10 April 2011

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
09.00 H 2 Lätt C:2 2008 (2008)
Lätt C:2
Rosett, Anm.avg. åter
1* 40 120 kr 50 kr 2011-04-01
H 1 Lätt B:2 2003 (2003)
Lätt B:2
Rosett, Anm.avg. åter
1* 40 120 kr 50 kr 2011-04-01
Antalet starter för dagen är begränsat till 80

Propositionen är godkänd