Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/19525 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2013-01-12 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2013-02-12 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2013-02-25 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2013-02-15 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2013-02-15 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Tävlingsplatsen är St Bråareds Ridcenter Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Ridhus, sanf/flis, 21x60 m
    • Tävlingsbana: Ridhus, sand/flis, 21x48 m
    • Framridning: Utomhus, grus, 20x60 m
  5. Ryttarmeddelande

    publiceras på föreningens hemsida mullsjö4hsk.com under fliken tävling/träning

  6. Servering på tävlingsplatsen

    Cafeteria med fika, lättare varmt mm

  7. Uppstallning och el

    Förfrågning kan göras hos Eva-Lena 070 48 32 411

  8. Inkvartering finns

    Förfrågning kan göras hos Eva-Lena 070 48 32 411

  9. Vi ´ska försöka kör tävling i båda ridhus om det går att rida fram ute. Vid fruset underlag ute sker framridning i ridhus 21x48 m. Då rids LA efter att LB är avslutad i ridhus 21x60 m.
    Vi vill poängtera att återbetalning av startavgifter efter avamälans utgång endast sker mot uppvisande av läkar/vetrinärintyg.
    Vi har en rökfri anläggning. Rökruta finns. Hundar är välkommna kopplade.

  10. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Lördag den 2 Mars 2013

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
09.00 H 1 Lätt B:1 2006 (2006)
Rosett, Hederspris
1* 40 140 kr 0 kr 2013-02-15
10.30 H 2 Lätt A:1 2007 (2007)
Rosett, Hederspris
Om underlaget ute är fruset startar klassen efter LB, Det kan göra att starttiden inte blir 10.30
1* 40 140 kr 0 kr 2013-02-15

Propositionen är godkänd