Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/19118 betalas genom TDB

    Ordinarie anmälan utgår den 2013-03-05 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2013-03-20 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2013-03-08 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2013-03-08 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Tävlingsplatsen är Ödåkra RS Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Ridhus, Spån, 22x60 m
  5. Ryttarmeddelande

    Via TDB

  6. Servering på tävlingsplatsen

    Cafeteria finns

  7. Uppstallning och el

    Finns ej

  8. Inkvartering finns

    Finns ej

  9. Premieutbetalning

    Via TDB

  10. Veterinär/läkarintyg ska vara oss tillhanda senast 5 dagar efter tävlingen för återbet. Adm avg utages med 50:-/ekip
    Vi har en rökfri anläggning •Hundar ska hållas kopplade •Telefon på tävlingsdagen är 042-204980. Inga ändringar via telefon, endast via mail tavling@ors.nu.
    Prisutdelning i cafeterian efter resp klass - Plakett finns att köpa 50 kr (gäller LC:2)

  11. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 24 Mars 2013

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
09,00 H 1 Lätt C:2 2008 (2008)
Rosett, Hederspris
1* 100 kr 50 kr 2013-03-08
H 2 Lätt B:1 2006 (2006)
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
1* 120 kr 50 kr 2013-03-08
H 3 Lätt A:1 2007 (2007)
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
1* 120 kr 50 kr 2013-03-08

Propositionen är godkänd