Inloggning krävs för att fortsätta.

Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/18139 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2012-08-18 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2012-09-18 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2012-10-05 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2012-09-21 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2012-09-21 kl 18:00
    Anmälan för listor ska betalas senast: 2012-10-01 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Ridhus, Terratex, 20x60 m
    • Framridning: Ridhus, Sand, 20x78 m
  5. Ryttarmeddelande

    Publiceras på hemsidan inför tävlingen

  6. Servering på tävlingsplatsen

    Cafeteria i anslutning till tävlingsplatsen, enklare servering även lunch

  7. Inkvartering finns

    Nej.

  8. Premieutbetalning

    sker via TDB

  9. Om ni önskar att anlända under fredagen måste ni kontakta uppstallningsansvariga och kontrollera detta på grund av att sanering måste ske innan ankomst.

  10. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Lördag den 6 Oktober 2012

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
09.00 H 1 Lätt B:2 2003 (2003)
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
1* 100 kr 0 kr 2012-09-21
d.e H 2 Lätt B:3 (2007)
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
1* 100 kr 0 kr 2012-09-21
d.e H 3 Lätt A:4 2008 (2008)
Rosett
(600, 400, 200, 100 till placerade)
2* 100 kr 0 kr 2012-09-21
d.e H 4 Medelsvår C:2 2010 (2010)
Rosett, Plakett
(800, 600, 300, 100 till placerade)
2* 120 kr 0 kr 2012-09-21

Listor

Nr Namn Max Avg E.Avg Likviddag
5 Uppstallning Box dag 20 st 300 kr 0 kr 2012-10-01
6 Uppstallning Spilta dag 38 st 150 kr 0 kr 2012-10-01 K.rabatt

Propositionen är godkänd