Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/17470 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2012-07-21 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2012-08-21 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2012-09-04 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2012-08-24 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2012-08-24 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Ridhus, Sand/fiber, 20x60 m
    • Framridning: Ridhus, Sand Fiber, 22x42 m
  5. Ryttarmeddelande

    publiceras på www.equipe.com

  6. Servering på tävlingsplatsen

    enklare finns

  7. Uppstallning och el

    finns ej

  8. Inkvartering finns

    finns ej

  9. Premieutbetalning

    sker i TDB. Placerade lag erhåller rosett, plakett och hederspriser.

  10. För ev återbetalning skall veterinär- eller läkarintyg vara oss tillhanda senast 14 september på mimmij@home.se eller Marlene Jönsson, Rislyckevägen 189:14, 293 93 OLOFSTRÖM

  11. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 9 September 2012

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
9.00 H 1 Lätt C:1 2008 (2008)
Rosett, Anm.avg. åter
1* 40 130 kr 100 kr 2012-08-24
därefter H 2 Lätt B:1 2006 (2006)
Rosett, Anm.avg. åter
1* 40 130 kr 100 kr 2012-08-24
därefter H 3 Lätt B:2 2003 (2003)
Lag + Ind
Rosett, Anm.avg. åter
1* 40 130 kr 100 kr 2012-08-24
därefter H 4 Lätt A:3 2003 (2003)
Lag + Ind
Rosett, Anm.avg. åter
1* 40 130 kr 100 kr 2012-08-24

Propositionen är godkänd