Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/17373 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2012-07-07 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2012-08-07 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2012-08-21 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2012-08-10 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2012-08-10 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Ridhus, Grus, 20x60 m
    • Framridning: Utomhus, Sand, 25x60 m
  5. Ryttarmeddelande

    kommer att finnas på gnarpsridklubb.se

  6. Servering på tävlingsplatsen

    finns.

  7. Uppstallning och el

    Uppstallning finns till en kostnad av 400 kr/box och 300 kr/ spilta och bokas med Malin på tfn. 073-8445667.

  8. Inkvartering finns

    nej

  9. Det är obligatoriskt att även anmäla till ordinarie klass (klass 2) vid deltagande i Hälsinge dressyrcup(klass 22)

  10. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Lördag den 25 Augusti 2012

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
9.00 P 1 Lätt C:1 2008 (2008)
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
1* 150 kr 50 kr 2012-08-10
P 2 Lätt B:1 2006 (2006)
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
1* 150 kr 50 kr 2012-08-10
P 22 Lätt B:1 2006 (2006)
Hälsingecupen
Kategoriindelning med ponnykategori
1* 80 kr 0 kr 2012-08-10
P 3 Lätt A:1 2007 (2007)
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
1* 150 kr 50 kr 2012-08-10
Antalet starter för dagen är begränsat till 40

Propositionen är godkänd