Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/17025 betalas genom TDB

    Ordinarie anmälan utgår den 2012-07-31 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2012-08-08 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2012-08-03 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2012-08-03 kl 18:00
    Anmälan för listor ska betalas senast: 2012-08-03 kl 18:00
  3. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Gräs, 50x90 m
    • Framhoppning: Utomhus, Grus, 20x40 m
  4. Ryttarmeddelande

    Publiceras på www. equipe.com

  5. Servering på tävlingsplatsen

    finns.

  6. Uppstallning och el

    Permanent utestall, 300 kr. Begränsat antal 30 st.

  7. Klass 3 är endast öppen för lagdeltagare i division 2, första omgången. Anmälningar till laghoppningsklassen görs av lagledaren till sekretariatet minst en timme innan lagklassens start.

    Återbetalning av avgiften görs endast mot uppvisande av veterinär- eller läkarintyg.

    Prisutdelning efter varje klass och kategori.

    Du ska kunna visa upp vaccinationsintyg och mätintyg då vi begär det.

  8. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 12 Augusti 2012

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
09:00 P 1 A Lätt D, A:Clear Round
Rosett
1* 100 kr 50 kr 2012-08-03
d.e. P 2 A Lätt C, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 120 kr 50 kr 2012-08-03
d.e. P 2 B Lätt C, A
Rosett
1* 100 kr 50 kr 2012-08-03
d.e. P 3 Stängd A Lätt C, A:1a Lag
Lagklass division 2
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 0 kr 0 kr 2012-08-03
d.e. P 4 A Lätt B, A:1a
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 120 kr 50 kr 2012-08-03
d.e. P 4 B Lätt B, A
Rosett
1* 100 kr 50 kr 2012-08-03

Listor

Nr Namn Max Avg E.Avg Likviddag
100 Uppstallning dag 30 st 300 kr 0 kr 2012-08-03

Sponsorer

Propositionen är godkänd