Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/16947 betalas genom TDB

    Ordinarie anmälan utgår den 2012-08-21 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2012-08-28 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2012-08-24 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2012-08-24 kl 18:00
  3. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Paddex, 40x80 m
    • Framhoppning: Ridhus, spån, 20x60 m
  4. Servering på tävlingsplatsen

    Servering med cafeteria & grill

  5. Uppstallning och el

    finns ej

  6. Inkvartering finns

    finns ej

  7. Premieutbetalning

    Utbetalas via TDB

  8. * Veterinär/läkarintyg ska vara oss tillhanda senast 5 dagar efter tävlingen för återbet. Adm avg utages med 50:-/ekip
    * Vi har en rökfri anläggning
    * Hundar ska hållas kopplade
    * Telefon på tävlingsdagen är 042-204980. Inga ändringar via telefon, endast via mail tavling@ors.nu.
    * Plakett finns att köpa för avd B till en kostnad av 50 kr

  9. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 2 September 2012

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
09,00 P 3 A Lätt D, A
Rosett
1* 100 kr 50 kr 2012-08-24
P 2 A Lätt C, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
1* 120 kr 50 kr 2012-08-24
P 2 B Lätt C, A
Rosett
1* 100 kr 50 kr 2012-08-24
P 1 A Lätt B, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
1* 120 kr 50 kr 2012-08-24
P 1 B Lätt B, A
Rosett
1* 100 kr 50 kr 2012-08-24

Propositionen är godkänd