Inloggning krävs för att fortsätta.

Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/16277 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2012-04-29 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2012-05-29 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2012-06-05 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2012-06-01 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2012-06-01 kl 18:00
  3. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Sand, 22x58 m
    • Framridning: Utomhus, Sand, 20x40 m
    • Framhoppning: Ridhus, Sand, 20x40 m
  4. Ryttarmeddelande

    kommer att finnas på Tjörns RK hemsida, tjornsridklubb.com.

  5. Servering på tävlingsplatsen

    Lättare servering med lunch kommer att finnas på tävlingsplatsen.

  6. Uppstallning och el

    Uppstallning kan inte ordnas. Kommer ni med lastbil så meddela Marja Nyström.

  7. Glöm ej att anmäla laget senast 2012-05-29 till Annika Hellman, helst via mail icka10@telia.com eller per telefon 0705-607397.

  8. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 10 Juni 2012

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
9.00 P 4 A Lätt D, A:Clear Round
Förklass
Rosett
1* 120 kr 0 kr 2012-06-01
d.e. P 3 A Lätt D+, A:Inverkan Lag
Bohuscupen inv start för lektionsekipage
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 130 kr 0 kr 2012-06-01
d.e. P 2 A Lätt D+, A:Inverkan Lag
Bohuscup inv start för privatekipage
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 130 kr 0 kr 2012-06-01
d.e. P 1 A Lätt D+, A:Inverkan Lag
Bohuscupen lagklass
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 0 kr 0 kr 2012-06-01
Antalet starter för dagen är begränsat till 250

Propositionen är godkänd