Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/15921 betalas genom TDB

    Ordinarie anmälan utgår den 2012-05-22 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2012-05-29 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2012-05-25 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2012-05-25 kl 18:00
  3. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Ridhus, Grus, 22x70 m
    • Framridning: Utomhus, Grus, 30x60 m
  4. Ryttarmeddelande

    www.tark.se

  5. Servering på tävlingsplatsen

    Cafeteria med dagens rätt.

  6. Uppstallning och el

    Nej

  7. Inkvartering finns

    Nej

  8. Premieutbetalning

    Nej

  9. Var med i DUS Hejarklackstävling!

    Följ med och heja fram ditt favoritlag tillsammans med resten av dina
    kompisar ifrån klubben.

    Anmäl er senast den 18 april till om ni vill
    vara med och heja fram just er klubb!

    För frågor eller mer info kontakta Dus, Michaela Görloff 0735 353786

  10. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 3 Juni 2012

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
10.00 P 1 A Lätt D, A:Clear Round
Förklass LD
Rosett
1* 110 kr 110 kr 2012-05-25
d.e P 2 A Lätt D, A:Inverkan
Bohuscupen Lektionsekipage
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 150 kr 150 kr 2012-05-25
d.e P 3 A Lätt D, A:Inverkan
Bohuscupen Privatekipage
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 150 kr 150 kr 2012-05-25
d.e P 4 Stängd A Lätt D, A:Inverkan Lag
Bohuscupen Lagklass
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 0 kr 0 kr 2012-05-25
d.e P 5 A Lätt C, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
Efterklass LC
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 150 kr 150 kr 2012-05-25
d.e P 5 B Lätt C, A
Efterklass LC Avd B
Rosett
1* 110 kr 110 kr 2012-05-25

Sponsorer

Propositionen är godkänd