Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/15910 betalas genom TDB

    Ordinarie anmälan utgår den 2012-05-08 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2012-05-25 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2012-05-11 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2012-05-11 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Stenmjöl, 20x60 m
    • Framridning: Ridhus, Stenmjöl, 20x40 m
  5. Ryttarmeddelande

    Finns på BRS hemsida senast 120521

  6. Servering på tävlingsplatsen

    Lunch och fika kommer att finnas till försäljning under dagen.

  7. Uppstallning och el

    14 st boxar finns för uthyrning. Bokas via TDB. Betalas på tävlingsplatsen. Pris 220 kr / box. Uppstallningsansvarig Sara Larsson 076-828 06 99.

  8. Inkvartering finns

    Kontakta Sara Larsson för mer info och bokning. 076-828 06 99

  9. Skyltar kommer att finnas uppsatta på vägen mellan Bensbyn och Persön, så att ni lätt hittar hit. För vägbeskrivning se: http://www.obacka.se/hitta-hit.

    Begränsat med utrymme för uppstallning i transport på området. Därför vill vi först fylla uppstallning i box först innan vi tillåter uppstallning i transport.

  10. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Lördag den 26 Maj 2012

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
09.30 P 1 Lätt C:1 2008 (2008) Lag
Div 3 omg II
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 70 kr 50 kr 2012-05-11
d.e P 2 Lätt B:1 2006 (2006) Lag
Div 3 omg II
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 80 kr 50 kr 2012-05-11
d.e P 3 Lätt A:1 2007 (2007)
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
2* 90 kr 50 kr 2012-05-11
d.e P 6 Lätt A:4 2008 (2008)
LA 4
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
2* 90 kr 50 kr 2012-05-11

Listor

Nr Namn Max Avg E.Avg Likviddag
4 Boxuppstallning
Betalas 220 kr / box på plats
14 st 0 kr 0 kr 2012-05-25
5 Uppstallning i transport
Begränsat antal.
14 st 0 kr 0 kr 2012-05-25

Propositionen är godkänd