Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/15131 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2012-03-03 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2012-04-03 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2012-04-17 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2012-04-06 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2012-04-06 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Grus, 20x40 m
    • Tävlingsbana: Utomhus, Grus, 20x40 m
  5. Ryttarmeddelande

    http://skultorpsrs.se/

  6. Servering på tävlingsplatsen

    Cafeteria och servering av lättare förtäring finns på tävlingsplatsen.

  7. Uppstallning och el

    erbjuds ej

  8. Inkvartering finns

    erbjuds ej

  9. Kontakt med oss sker först och främst via mail (skultorpsrs@gmail.com) Telefonen kan användas from lördagen 21/4 tel. 0705-320888

  10. Funktionärer
    • Tävlingsledare: Elin Andersson
    • Kontaktperson: Elin Andersson 0705-320888 skultorpsrs@gmail.com
    • Resultatansvarig: Elin Andersson skultorpsrs@gmail.com
    • Dressyrdomare: Gertrud Gustavsson
    • Dressyrdomare: Gunvor Axelsson Johansson
    • Dressyrdomare: Katarina Johansson
    • Dressyrdomare: Anette Nilsson
    • Överdomare: Sittande

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 22 April 2012

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
kl. 08.00 P P 2 Lätt C:1 2008 (2008)
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
Starttiden är preleminär.Vid dåligt väder kan en av klasserna flyttas inomhus.Max 30 starter/klass
1* 170 kr 80 kr 2012-04-06
kl. 08.00 P P 1 Lätt B:1 2006 (2006)
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
Starttiden är preleminär.Vid dåligt väder kan en av klassserna flyttas inomhus.Max 30 starter/ klass
1* 170 kr 80 kr 2012-04-06
ca kl. 14.00 H H 2 Lätt C:1 2008 (2008)
Rosett, Plakett, Hederspris
Starttiden är preliminär.Vid dåligt väder kan en av klasserna flyttas inomhus.Max 30 starter/ klass
1* 170 kr 80 kr 2012-04-06
ca kl. 14.00 H H 1 Lätt B:1 2006 (2006)
Rosett, Plakett, Hederspris
Starttiden är preleminär. Vid dåligt väder kan en av klasserna flyttas inomhus.Max 30 starter / klass
1* 170 kr 80 kr 2012-04-06

Propositionen är godkänd