Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/15047 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2012-03-24 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2012-04-24 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2012-05-04 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2012-04-27 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2012-04-27 kl 18:00
  3. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Sand, 23x63 m
    • Framridning: Utomhus, Sand, 25x45 m
    • Framhoppning: Ridhus, Flis/sand, 20x40 m
  4. Ryttarmeddelande

    http://www.hufvudstaridklubb.se/tk/tavlingar_ram.htm

  5. Servering på tävlingsplatsen

    Servering finns i ”KaffeHurken” där det serveras varm mat, smörgåsar, korv, glass, godis, kaffe, dryck m.m. Se vår hemsida för mer information.

  6. OBS: ANMÄLNINGSTIDEN ÄR FÖRLÄNGD TILL DEN 27 APRIL KL 15:00. Ryttarmeddelande, preliminära startlistor samt uppdaterad anläggningsskiss kommer att finnas på vår hemsida från den 30 april.

  7. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Lördag den 5 Maj 2012

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
08:00 H 8 A 90, A:Clear Round
Clear Round 90cm
Rosett
Omstart 50kr
1* 120 kr 100 kr 2012-04-27
H 7 A 95, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
95cm avd A
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 170 kr 150 kr 2012-04-27
H 7 B 95, A
95cm avd B
Rosett
1* 110 kr 50 kr 2012-04-27
H 6 A 100, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
100cm avd A
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 170 kr 150 kr 2012-04-27
H 6 B 100, A
100cm avd B
Rosett
1* 110 kr 50 kr 2012-04-27
H 5 A 110, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
110cm avd A
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 180 kr 150 kr 2012-04-27
H 5 B 110, A
110cm avd B
Rosett
1* 120 kr 50 kr 2012-04-27
Antalet starter för dagen är begränsat till 230

Propositionen är godkänd