Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/14993 betalas genom TDB

    Ordinarie anmälan utgår den 2012-08-21 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2012-08-31 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2012-08-24 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2012-08-24 kl 18:00
  3. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Sand, 45x65 m
    • Framridning: Ridhus, Sand/spån, 20x40 m
    • Framhoppning: Utomhus, Sand, 25x45 m
  4. Ryttarmeddelande

    www.insjonsrk.se

  5. Servering på tävlingsplatsen

    med god sortering och hemlagad dagens rätt.

  6. Uppstallning och el

    finns ej.

  7. Inkvartering finns

    ej.

  8. Laguppställning för klass 3 PAS div II skall vara tävlingsledaren tillhanda senast tisdag 28/8.

    Vid avanmälan följd av läkar- eller veterinärintyg återbetalas avgiften med avdrag för en administrativ kostnad. Intyget skall vara tävlingsledaren tillhanda senast 14 dagar efter tävlingsdagen. Ring eller maila för postadress.

  9. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Lördag den 1 September 2012

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
P 1 A Lätt D, A
50-60-70-80
Rosett, Hederspris
1* 90 kr 50 kr 2012-08-24
P 2 A Lätt C, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
60-70-80-90
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 100 kr 50 kr 2012-08-24
P 2 B Lätt C, A
Rosett
1* 80 kr 40 kr 2012-08-24
P 3 A Lätt C, Laghoppning Lag
PAS div II Norra
Rosett, Plakett, Hederspris
Endast lagryttare i PAS div II Norra. Anmäls av lagledare i laguppställning.
1* 0 kr 0 kr 2012-08-24
P 4 A Lätt B, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
70-80-90-100
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 100 kr 50 kr 2012-08-24
P 4 B Lätt B, A
Rosett
1* 80 kr 40 kr 2012-08-24

Propositionen är godkänd