Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/14753 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2012-03-10 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2012-04-10 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2012-04-24 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2012-04-13 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2012-04-13 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, grus , 45x70 m
    • Framridning: Ridhus, spån - flis, 21x63 m
  5. Servering på tävlingsplatsen

    finns i ridhuset på andra våningen. Välkommen in till Café Solstrålen :)

  6. Uppstallning och el

    finns inte.

  7. Inkvartering finns

    ingen.

  8. Ni som rider med i lag anmäler till klass 1-4. Gäller även max 2 reserver som ska namnges på laganmälan.

    Övriga anmäler till reservlistor 11-44 och förs sedan in i klasserna i mån av plats. Antalet starter för dagen är maximerat till 120 starter men beroende på hur anmälningarna till klasserna är fördelade, kan fler komma att plockas in beroende på antal och tidsrymd.

    Varmt välkomna!

  9. Funktionärer
    • Tävlingsledare: B. Magnusson & I. Carlson tavling@nark.se
    • Kontaktperson: B. Magnusson & I. Carlson tavling@nark.se
    • Resultatansvarig: B. Magnusson & I. Carlson tavling@nark.se
    • Överdomare: Uno Löfgren
    • Dressyrdomare: Marie Knutmark
    • Dressyrdomare: Ulrika Olsson
    • Dressyrdomare: Marianne Höglind Björk
    • Dressyrdomare: Göran Brandström

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 29 April 2012

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
H 1 Lätt B:1 2006 (2006)
Förklass
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 40 160 kr 100 kr 2012-04-13
H 2 Lätt A:1 2007 (2007)
Förklass
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 40 160 kr 100 kr 2012-04-13
H 3 Lätt B:1 2006 (2006) Lag
Lagklass
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 40 180 kr 100 kr 2012-04-13
H 4 Lätt A:1 2007 (2007)
Lagklass
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 40 180 kr 100 kr 2012-04-13
Antalet starter för dagen är begränsat till 120

Listor

Nr Namn Max Avg E.Avg Likviddag
11 Reservlista till klass 1
Ni som INTE rider med i lag anmäler er här!
0 kr 0 kr 2012-04-13
22 Reservlista till klass 2
Ni som INTE rider med i lag anmäler er här!
0 kr 0 kr 2012-04-13
33 Reservlista till klass 3
Ni som INTE rider med i lag anmäler er här!
0 kr 0 kr 2012-04-13
44 Reservlista till klass 4
Ni som INTE rider med i lag anmäler er här!
0 kr 0 kr 2012-04-13

Sponsorer

Propositionen är godkänd