Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/14445 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2012-02-13 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2012-03-13 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2012-03-19 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2012-03-16 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2012-03-16 kl 18:00
  3. Veterinäravgiften anges i ryttarmeddelandet och betalas på plats.

    Veterinär närvarande enligt minimikraven från Jordbruksverket www.sjv.se

  4. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Ridhus, ridhusunderlag, 22x62 m
    • Framhoppning: Utomhus, grus, 30x60 m
  5. Ryttarmeddelande

    Publiceras tillsammans med prel startlistor på equipe.online några dagar innan tävlingen.OBS glöm inte läsa ryttarmeddelandet !

  6. Servering på tävlingsplatsen

    Dagens lunch samt kiosk.

  7. Premieutbetalning

    JA

  8. Ändringar el frågor besvaras på mail: camilla.engsfelt@gmail.com alt
    på tfn tidigast 14 dgr innan tävlingen m kl 18-20 på tfn 0730/989641

  9. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Lördag den 24 Mars 2012

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
prel 09.00 H 1 A 100, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
1 m
Rosett, Plakett, Hederspris
2* 100 120 kr 70 kr 2012-03-16
H 1 B 100, A
Rosett
2* 100 kr 70 kr 2012-03-16
H 2 A 110, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
1,10 m
Rosett, Plakett, Hederspris
2* 100 140 kr 70 kr 2012-03-16
H 2 B 110, A
Rosett
2* 100 kr 70 kr 2012-03-16
H 3 A 120, A:0
1,20 m
Rosett
(600, 400, 300, 200, 150 till placerade)
2* 100 150 kr 70 kr 2012-03-16
H 3 B 120, A
Rosett
2* 100 kr 70 kr 2012-03-16
H 4 A 125, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
1,25 m
Rosett
(600, 400, 300, 200, 150 till placerade)
2* 100 150 kr 70 kr 2012-03-16
H 4 B 125, A
Rosett
2* 100 kr 70 kr 2012-03-16
Antalet starter för dagen är begränsat till 240

Propositionen är godkänd