Inloggning krävs för att fortsätta.

Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/12782 betalas genom TDB

    Ordinarie anmälan utgår den 2011-10-11 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2011-10-17 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2011-10-14 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2011-10-14 kl 18:00
  3. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Ridhus, sand blandad med fiberduk, 22x65 m
    • Framhoppning: Ridhus, sand, 19x36 m
    • Framridning: Utomhus, sand, 30x70 m
  4. Ryttarmeddelande

    www.asebo.se

  5. Servering på tävlingsplatsen

    Välutrustat café med hembakt matbröd och kaffebröd. Hemgjorda pizzor och pajer. Kaffe/the, dricka samt godis. Korv och hamburgerförsäljning utomhus.

  6. Uppstallning och el

    Kontakta Jessica Dickfors 0226-56525

  7. Deltagande lag i PAS vänligen maila laguppställning senast 19/10 till aseboavesta@gmail.com

  8. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Lördag den 22 Oktober 2011

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
09:00 P 1 A Lätt C, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
fd LC 0,60-0,90
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 110 kr 70 kr 2011-10-14
P 1 B Lätt C, A
fd LC 0,60-0,90
Rosett, Plakett
1* 80 kr 70 kr 2011-10-14
P 2 A Lätt B, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
fd LB 0,70-1,00
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 110 kr 70 kr 2011-10-14
P 2 B Lätt B, A
fd LB 0,70-1,00
Rosett, Plakett
1* 80 kr 70 kr 2011-10-14
P 3 Stängd A Lätt C, Laghoppning Lag
B-final PAS div 2
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 0 kr 0 kr 2011-10-14
P 4 Stängd A Lätt B, Laghoppning Lag
A-final PAS div 2
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 0 kr 0 kr 2011-10-14

Propositionen är godkänd