Inloggning krävs för att fortsätta.

Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/12687 betalas genom TDB

    Ordinarie anmälan utgår den 2011-08-30 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2011-09-07 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2011-09-02 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2011-09-02 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Grus, 40x67 m
    • Framridning: Ridhus, Grus, 20x47 m
  5. Ryttarmeddelande

    http://www2.idrottonline.se/LenhovdaHSK-Ridsport/

  6. Servering på tävlingsplatsen

    Lättare servering

  7. Uppstallning och el

    Kontakta Annelie Fermskog 070-8662109

  8. Preliminär lag uppställning till Div 2 anmäls av respektive lagledare. Senast den 8/9-11 Kl 18.00
    till tavlingssekt@hotmail.com
    Lagavgiften på 400 kr betalas på plats.

  9. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 11 September 2011

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
H 4 Lätt B:2 2003 (2003)
Lätt B:2 2003
Rosett, Plakett
1* 120 kr 80 kr 2011-09-02
H 3 Lätt B:3 (2007)
Lätt B:3 2007
Rosett, Plakett
1* 120 kr 80 kr 2011-09-02
H 2 Lätt A:3 2003 (2003)
Lätt A:3 2003
Rosett, Plakett
1* 120 kr 80 kr 2011-09-02
H 1 Lätt A:4 2008 (2008)
Lätt A:4 2008
Rosett, Plakett
1* 120 kr 100 kr 2011-09-02

Propositionen är godkänd