Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/12112 betalas genom TDB

    Ordinarie anmälan utgår den 2011-08-30 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2011-09-09 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2011-09-02 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2011-09-02 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Sand, 20x40 m
    • Framridning: Ridhus, Sand, 20x60 m
    • Framridning: Utomhus, Grus
  5. Ryttarmeddelande

    Publiceras på hemsidan senast en vecka innan tävlingsstart.

  6. Servering på tävlingsplatsen

    Serverar Dagens Lunch.

  7. Uppstallning och el

    Kan ej erbjudas.

  8. Premieutbetalning

    Rosett, plakett och hederspris

  9. Efteranmälan mottages i mån av plats, ENDAST VIA TDB, senast fredagen den 9 september kl.18.00 mot en extra avgift om 50 kr per klass.
    Vaccinationsintyg samt mätintyg ska kunna uppvisas i sekretariatet före urlastning.
    Strykningar ENDAST VIA TDB samt på tävlingsdagen till sekretariatet på 0393-131 30

  10. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Lördag den 10 September 2011

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
09.00 P 2 Lätt C:2 2008 (2008)
Förklass
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 130 kr 50 kr 2011-09-02
d.e. P 1 Lätt C:1 2008 (2008) Lag
Lagklass
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 130 kr 50 kr 2011-09-02

Propositionen är godkänd