Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.
Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på.
Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!
Finns fr.o.m 1/5 på www.hkrk.nu och www.online.equipe.com
finns med bl.a dagens rätt.
via TDB
Vid otjänligt väder kommer tävlingen ev. att flyttas inomhus.
All avanmälan sker vid TDB. Under tävlingsdagen ring även sekretariatet, 0702006056.
Avanmälan efter 28/4 kl:18:00 skall åtföljas av vetintyg/läkinty, senast den 17/5, för att återbetalning av anmälningsavgift skall ske. Administrationsavgift utgår med 50 kr. Detta skickas till Emma Sjunnesson, Bänarp 203, 311 67 Slöinge. hoppsektionen.hkrk@hotmail.com
Lämna inte frågor som kräver svar i TDB, maila dessa frågor till hoppsektionen.hkrk@hotmail.com. Speciella önskemål ska lämnas i meddelande till arrangör före betaldag.
Startlistor och resultat redovisas online på www.online.equipe.com. Ändringar görs i TDB. Under tävlingsdagen, kontakta även sekretariatet.
VIKTIGT GÄLLER DIV 3 HOPPNING!
ALLA som är tilltänkta att rida i laget (ordinarie, reserver etc.) ska anmäla till lagklassen!!!
Anmälningsavgiften kommer att dras från TDB-kontot, men betalas tillbaka (via TDB) till de som INTE kommer att rida i laget, enl. laguppställningen.
Detta för att enl. nya TR så måste alla vara anmälda till tävlingen via TDB (licenskrav) och alla tävlingsplatser har ingen möjlighet att ta emot så många efteranmälningar på plats.
Tiden är knapp ändå för sekretariatet på tävlingsdagen.
Alltså lagledare, ni måste säga till era ryttare att anmäla i TDB.
Preliminär lagblankett med önskad startordning mailas till hoppsektionen.hkrk@hotmail.com senast måndag den 1 maj. Definitiv startordning skall lämnas in senast 10 min efter det att sista tilltänkta lagryttaren gått i mål i förklassen.
| Nr | Avd | Namn | Status | Max | Avg | E.Avg | Likviddag | |||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 09:00 | H | 10 | A |
80, A
Rosett
Klass 10 och klass 1 är samma bana.
|
1* | 120 kr | 0 kr | 2017-04-28 | ||
| därefter | H | 1 | A |
90, A
Rosett
|
1* | 120 kr | 0 kr | 2017-04-28 | ||
| H | 2 | A |
90, A:Inverkan
Lagklass Div III omg 1
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
ALLA lagryttare och ev. reserver anmäler här. Återbetalning av anmälningsavgiften kommer att ske, via TDB, till de som inte kommer till start. Lagpriser från distriktet. Alla rider om en individuell placering.
|
1* | 120 kr | 0 kr | 2017-04-28 | |||
| H | 3 | A |
100, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
|
1* | 130 kr | 0 kr | 2017-04-28 | |||
| H | 3 | B |
100, A
Rosett
|
1* | 130 kr | 0 kr | 2017-04-28 | |||
| H | 4 | A |
105, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
|
1* | 130 kr | 0 kr | 2017-04-28 | |||
| H | 4 | B |
105, A
Rosett
|
1* | 130 kr | 0 kr | 2017-04-28 |
| Nr | Namn | Max | Avg | E.Avg | Likviddag | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 987 |
Sena ändringar (häst/ryttarbyte)
Häst eller ryttarbyte efter betaldagen. Ej efteranmälningar. Anmälan till denna lista är obligatorisk om bytet skall kunna ske, men garanterar inte att bytet blir genomfört eftersom det finns andra faktorer att ta hänsyn till. Till denna lista anmäls rätt häst och rätt ryttare, skriv i meddelande till arrangören vad det gäller.
|
0 kr | 0 kr | 2017-04-28 |
Propositionen är godkänd