Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/11417 betalas genom TDB

    Ordinarie anmälan utgår den 2011-07-05 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2011-07-10 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2011-07-08 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2011-07-08 kl 18:00
    Anmälan för listor ska betalas senast: 2011-07-08 kl 18:00
  3. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Grus, 45x80 m
    • Framhoppning: Utomhus, Grus, 20x40 m
    • Framridning: Ridhus, Sand/Spån, 25x80 m
  4. Ryttarmeddelande

    www.christinehamnsridklubb.se

  5. Servering på tävlingsplatsen

    finns.

  6. Uppstallning och el

    :Spilta meeting: 600:- Spilta dag 300:- Box meeting 1000:- Box dag 500:-
    Meetinguppstallning prioriteras pga jordbruksverkets rengöringsdirektiv. Grundtorv ingår, extra finns att köpa. Ej rengjord spilta/box debiteras med 200:-. Återbetalning endast vid ny hyresgäst.

  7. Premieutbetalning

    Via TDB

  8. All återbetalning sker via TDB. Ev. Veterinär och läkarintyg skall uppvisas på tävlingsplatsen eller skickas till Christinehamns ridklubb, Hjälmarsnäsvägen 3, 681 95 Kristinehamn. Endast lila/vit rosett i avd B. Rosetter hämtas i sekretariatet.

    Vi hälsar alla välkomna till en trevlig och spännande tävlingsdag.

  9. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Fredag den 15 Juli 2011

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
1500 H 2 A 90, A:Clear Round
90 cm Clear Round
Rosett
1* 100 kr 50 kr 2011-07-08
d.e H 1 A 100, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
100 cm Två faser A:0+A:0
Rosett
1* 120 kr 60 kr 2011-07-08
d.e H 1 B 100, A
100 cm A
Rosett
1* 100 kr 50 kr 2011-07-08

Listor

Nr Namn Max Avg E.Avg Likviddag
101 Box meeting
27/6 FULLBOKAT !
7 st 1.000 kr 0 kr 2011-07-08
103 Box dag
27/6 FULLBOKAT !
500 kr 0 kr 2011-07-08
102 Spilta meeting 5 st 600 kr 0 kr 2011-07-08
104 Spilta dag 300 kr 0 kr 2011-07-08

Propositionen är godkänd