Inloggning krävs för att fortsätta.

Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Medarrangeras av Clarebergs Ridklubb

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/11214 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2011-04-30 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2011-05-31 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2011-06-07 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2011-06-03 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2011-06-03 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Ridhus, sand, 20x60 m
    • Framridning: Utomhus, Grus, 30x80 m
  5. Ryttarmeddelande

    www.hallingsjoryttarforening.se

  6. Servering på tävlingsplatsen

    finns. Dagens lunch kommer att serveras.

  7. Uppstallning och el

    kan ej tillhandahållas.

  8. Inkvartering finns

    inte.

  9. Premieutbetalning

    : Inga premier kommer att betalas ut på denna tävling.

  10. Vid mer än 40 anmälda ekipage per klass har i första hand 4 ekipage per deltagande lag företräde, därefter 1 reserv från varje lag i den ordning de anmäler sig, därefter övriga ryttare från deltagande klubbar med lag, därefter övriga ryttare. Vid behov kommer övriga ej behöriga ryttare att plockas bort.

    Lagledaren anmäler laget och lagdeltagare samt en reserv via mail till info@hallingsjoryttarforening.se senast sista anmälningsdagen.
    Lagdeltagare kan ändras på plats på tävlingsdagen, dock senast fem minuter efter förklassen är färdig.

    Deltagare i lagklassen måste anmäla sig individuellt i klass 2 resp. 3. De ekipage som är anmälda men ej startar i laget kommer att starta efter lagekipagen i lagklassen, i mån av plats, och tävlar då endast individuellt.

    Ryttarmeddelande & prel. startlista kommer att finnas tillgänglig på www.hallingsjoryttarforening.se under Tävling 7 juni kl.18:00 och definitiv startlista 10 juni kl. 18:00.

  11. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 12 Juni 2011

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
08.00 H 1 Lätt B:1 2006 (2006)
Förklass
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 40 160 kr 160 kr 2011-06-03
d.e. H 2 Lätt B:1 2006 (2006)
Individuell start lektionsekipage
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 160 kr 160 kr 2011-06-03
d.e. H 3 Lätt B:1 2006 (2006)
Individuell start privatekipage
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 160 kr 160 kr 2011-06-03
d.e H 4 Stängd Lätt B:1 2006 (2006) Lag
Lagklass
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 0 kr 0 kr 2011-06-03
Antalet starter för dagen är begränsat till 80

Propositionen är godkänd