Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/30307 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2015-03-21 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2015-04-21 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2015-05-08 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2015-04-24 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2015-04-24 kl 18:00
    Anmälan för listor ska betalas senast: 2015-04-24 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Tävlingsplatsen är Isabergs ridklubb Anläggningsskiss
    • Framridning: Utomhus, grus, 42x80 m
    • Tävlingsbana: Ridhus, Sand + flis, 20x40 m
  5. Ryttarmeddelande

    via tdb och isabergsridklubb.se

  6. Servering på tävlingsplatsen

    Ja. Kiosk och dagens lunch.

  7. Uppstallning och el

    Nej

  8. Inkvartering finns

    Nej

  9. Premieutbetalning

    via TDB

  10. Startlistor publiceras via equipe-online och isabergsridklubb.se. Preliminära startlistor from 2015-05-05. Definitiva startlistor med fasta starttider from 2015-05-08 21.00.

    Lagryttare har förtur till båda klasserna.

    Lagledaren mailar laguppställning till eva.alabo@gmail.com senast 2015-05-05

  11. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 10 Maj 2015

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
09:00 H 2 Lätt C:1 (2015)
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
1* 150 kr 50 kr 2015-04-24
H 1 Lätt C:2 (2025)
lagklass
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
1* 150 kr 50 kr 2015-04-24
H 11 Stängd Lätt C:2 (2025) Lag
Återrapportering startande lag
1* 5 0 kr 0 kr 2015-04-24
Antalet starter för dagen är begränsat till 40

Listor

Nr Namn Max Avg E.Avg Likviddag
99 Lagavgift
En ryttare i laget betalar denna lagavgift
400 kr 0 kr 2015-04-24
987 Sena ändringar(häst/ryttarbyte)
Häst eller ryttarbyte efter likviddagen. Ej efteranmälningar. Anmälan till denna lista är obligatorisk om bytet skall kunna ske, men garanterar inte att bytet blir genomfört eftersom det finns andra faktorer att ta hänsyn till. Till denna lista anmäles rätt häst och rätt ryttare, skriv i meddelande till arrangören vad det gäller.
0 kr 0 kr 2015-04-24

Propositionen är godkänd