Inloggning krävs för att fortsätta.

Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/10470 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2011-04-30 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2011-05-31 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2011-06-06 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2011-06-03 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2011-06-03 kl 18:00
    Anmälan för listor ska betalas senast: 2011-06-03 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Grus, 20x40 m
    • Tävlingsbana: Utomhus, Grus, 20x40 m
    • Framridning: Ridhus, Sand, 20x60 m
    • Framridning: Utomhus, Grus, 20x60 m
  5. Ryttarmeddelande

    http://www.lerk.se

  6. Servering på tävlingsplatsen

    finns med dagens rätt.

  7. Uppstallning och el

    erbjuds ej.

  8. Inkvartering finns

    inte.

  9. Premieutbetalning

    Inga premier

  10. a) Vi förbehåller oss rätten att vid behov maximera antalet starter.
    b) Startande i lag äger företräde i klass 3 & 4.
    c) Laganmälan skickas till sirimarmin@gmail.com före anmälningstidens utgång.
    d) Avgiften för ej avanmält ekipage sätts in på Lerk:s BG 293-0790 senast den 20 juni 2011. Vid ev.fakturering tillkommer en administrativ avgift på 50 kr.
    e) Egen nummerlapp skall medtagas. Vaccination, mätintyg och licenser skall kunna uppvisas vid begäran.
    f) Förfrågan görs via mail till sirimarmin@gmail.com
    g) Vi är en rökfri anläggning. Rökning endast på anvisad plats.
    h) Startlistor med fasta starttider publiceras fredagen den 10 juni.

  11. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Lördag den 11 Juni 2011

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
08:00 P 1 Lätt C:2 2008 (2008)
Lätt C:2 2008
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 40 120 kr 120 kr 2011-06-03
08:00 P 2 Lätt B:1 2006 (2006)
Lätt B:1 2006
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 40 150 kr 150 kr 2011-06-03
efter klass 1 P 3 Lätt A:2 2003 (2003)
Lätt A:2 2003
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
2* 40 150 kr 150 kr 2011-06-03
efter klass 2 P 4 Lätt A:P1 (2004) Lag
Div I omg 3 lagklass
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
2* 40 170 kr 170 kr 2011-06-03
Antalet starter för dagen är begränsat till 160

Listor

Nr Namn Max Avg E.Avg Likviddag
5 Reservlista LC:2 120 kr 120 kr 2011-06-03 K.rabatt
6 Reservlista LB:1 150 kr 150 kr 2011-06-03 K.rabatt
7 Reservlista LA:2 150 kr 150 kr 2011-06-03 K.rabatt
8 Reservlista LA:P1 170 kr 170 kr 2011-06-03 K.rabatt

Propositionen är godkänd