Inloggning krävs för att fortsätta.

Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/10332 betalas genom TDB

    Ordinarie anmälan utgår den 2011-04-26 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2011-05-03 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2011-04-29 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2011-04-29 kl 18:00
  3. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Grus, 50x90 m
    • Framhoppning: Ridhus, Grus, 24x60 m
    • Framridning: Utomhus, Gräs, 50x50 m
  4. Ryttarmeddelande

    www.vrks.net

  5. Servering på tävlingsplatsen

    Café Brodden med bl a dagens lunch smörgåsar, kaffe, fikabröd, godis mm

  6. Uppstallning och el

    finns ej.

  7. Inkvartering finns

    ej.

  8. Ev straffavgifter sätts in på bg 5494-5035 utan påminnelse senast 10 dagar efter tävlingen. Vid fakturering tillkommer en administrativ avgift om 100 kr.
    Efteranmälan i mån av plats intill 30 min före klass start.

    Laguppställning mailas till vartoftarks@hotmail.com innan anmälningstidens utgång.

  9. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 8 Maj 2011

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
9,00 H 1 A 90, A:Clear Round
90 cm Clear Round
Rosett
1* 100 kr 60 kr 2011-04-29
H 2 A 95, A:1a Lag
95 cm A:1a
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 130 kr 80 kr 2011-04-29
H 2 B 95, A
95 cm A
Rosett
1* 100 kr 60 kr 2011-04-29
H 3 A 100, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
100 cm Två faser A:0+A:0
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 130 kr 80 kr 2011-04-29
H 3 B 100, A
100 cm A
Rosett
1* 100 kr 60 kr 2011-04-29

Propositionen är godkänd