Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar.
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/10281 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2011-05-14 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2011-06-14 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2011-06-26 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2011-06-17 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2011-06-17 kl 18:00
  3. Veterinäravgiften anges i ryttarmeddelandet och betalas på plats.

    Veterinär närvarande hela dagen

  4. Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, gräs, 40x100 m
    • Framridning: Utomhus, allväder, 70x80 m
  5. Ryttarmeddelande

    Ryttarmeddelande kommer att finnas på equipe.com, Åstorpsortens Ryttarförening

  6. Servering på tävlingsplatsen

    Servering med enklare utbud finns på tävlingsplatsen

  7. Uppstallning och el

    Uppstallning finns ej

  8. Inkvartering finns

    Inkvartering finns ej

  9. Premieutbetalning

    All utbetalning kommer att ske via tdb.

  10. Vet- och läkarintyg ska vara oss tillhanda på www.astorprf.nu senast den 1 juli 2011 för att återbetalning ska ske. Administrationsavgift 50:-/ekipage.

  11. Funktionärer
    • Tävlingsledare: Per-Olof Persson
    • Kontaktperson: Maria Alfredsson astorphopp@hotmail.com
    • Resultatansvarig: Anette Eklund astorphopp@hotmail.com
    • Överdomare: Rikard Lööf
    • Banbyggare: Maria Alfredsson
    • Domare: Yvonne Johansson

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Lördag den 25 Juni 2011

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
12.00 H 1 B 90, A
90 cm A
Rosett
1* 100 kr 50 kr 2011-06-17
H 2 B 100, A
100 cm A
Rosett
1* 100 kr 50 kr 2011-06-17
H 3 B 110, A
110 cm A
Rosett
1* 100 kr 50 kr 2011-06-17
H 4 A 90, A
90 cm A
Rosett
1* 100 kr 50 kr 2011-06-17
H 5 A 100, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
100 cm Två faser A:0+A:0
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 100 130 kr 50 kr 2011-06-17
H 6 A 110, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
110 cm Två faser A:0+A:0
Rosett, Plakett, Hederspris
1* 100 140 kr 50 kr 2011-06-17

Söndag den 26 Juni 2011

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
9.00 H 7 B 110, A
110 cm A
Rosett
2* 100 kr 50 kr 2011-06-17
H 8 B 120, A
120 cm A
Rosett
2* 100 kr 50 kr 2011-06-17
H 9 B 130, A
130 cm A
Rosett
2* 100 kr 50 kr 2011-06-17
H 10 A 110, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
110 cm Två faser A:0+A:0
Rosett, Plakett
(600, 400, 200, 150 till placerade)
2* 100 150 kr 50 kr 2011-06-17
H 11 A 120, A:0
120 cm A:0
Rosett, Plakett
(900, 600, 400, 250, 160 till placerade)
2* 100 160 kr 50 kr 2011-06-17
H 12 A 130, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
130 cm Två faser A:0+A:0
Rosett, Plakett
(1200, 900, 600, 300, 170 till placerade)
2* 100 170 kr 50 kr 2011-06-17

Propositionen är godkänd