Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/25113 betalas genom TDB

    Ordinarie anmälan utgår den 2014-04-22 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2014-04-29 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2014-04-25 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2014-04-25 kl 18:00
    Anmälan för listor ska betalas senast: 2014-04-25 kl 18:00
  3. Tävlingsplatsen är Alingsås Ryttarsällskaps anläggning Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Ridhus, Sand/Flis, 27x80 m
    • Framhoppning: Ridhus, Sand/Flis, 23x60 m
  4. Ryttarmeddelande

    se hemsidan och Equipe.com

  5. Servering på tävlingsplatsen

    finns med dagens lunch och goofika

  6. Uppstallning och el

    uppstallning finns men ej el

  7. Inkvartering finns

    ej

  8. Veterinärintyg/Läkarintyg skall lämnas senast 11/5 enl TR mom 131.2, en administrativ avg på 100 kr tillkommer på all fakturering.

  9. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 4 Maj 2014

    Nr Avd Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
9.00 P 1 A Lätt D, A
Förklass
Rosett
1* 110 kr 70 kr 2014-04-25
P 2 A Lätt D, Laghoppning Lag
Lagklass Gota Cupen
OBS Lagledaren betalar lagavgiften kontant på plats 400 kr i sekretariatet.
1* 0 kr 0 kr 2014-04-25
P 3 B Lätt D+, A
Rosett
1* 100 kr 70 kr 2014-04-25
P 3 A Lätt D+, Två faser 317.4.3 (A:0+A:0)
Rosett, Plakett, Anm.avg. åter
1* 120 kr 70 kr 2014-04-25

Listor

Nr Namn Max Avg E.Avg Likviddag
10 Uppatallning
OBS !! Bindande anmälan. Dåligt mockad box faktureras 500 kr
400 kr 0 kr 2014-04-25

Propositionen är godkänd