Inloggning krävs för att fortsätta.

Startklar för FEI-tävling 2026

Meddelande till dig som planerar beställa, förnya eller göra ägarbyte i FEI-pass! Under perioden 19 december - 9 januari hanteras inga passärenden.


Läs mer

OBS!

Det är viktigt att ha en korrekt e-postadress = användarnamn, som man har löpande bra kontroll på. Det är den e-postadressen som TDB skickar mail till när det händer saker i systemet, ex. anmälnings- och beställningsbekräftelser, information om reservplats. Även den som används vid mailkontakt från SvRF.
Det är även den e-postadressen som arrangörer kan nå alla anmälda när de snabbt behöver komma i kontakt med alla anmälare med information inför en kommande tävling.
Ha även koll på skräppost för aktuell mailadress då automatmail har en tendens att hamna där.
Det är ditt ansvar att uppdatera e-postadressen löpande!


Läs hur du gör för att ändra här i TDB-hjälpen!

Särskilda bestämmelser

  1. Tävlingen arrangeras enligt Svenska Ridsportförbundets gällande Tävlingsreglemente I, Gemensamma bestämmelser och resp. grenspecifikt Tävlingsreglemente, TR (TR II Dressyr, TR III Hoppning, TR IV Fälttävlan, TR V Sportkörning, TR VI Distans, TR VII Voltige, TR VIII Mounted Games, TR X Working Equitation och Anvisningar. Cupspecifika regler
  2. Anmälan sker via https://tdb.ridsport.se/meetings/24916 betalas genom TDB
    Ordinarie anmälan fr.o.m den 2014-03-15 kl 18:00.
    Ordinarie anmälan utgår den 2014-04-15 kl 18:00
    Därefter efteranmälan (via TDB) till 2014-04-29 kl 18:00 i mån av plats.
    Avanmälan efter 2014-04-18 kl 18:00 ska ske direkt till arrangör.
    Ekipage som ej avanmält till klass och inte kommer till start ska erlägga en straffavgift enligt respektive grens TR.
    Anmälan för klasser ska betalas senast: 2014-04-18 kl 18:00
  3. Kval till den klass där kval krävs, anges till arrangör vid anmälan.
  4. Tävlingsplatsen är Vigelsjö Ridskola Anläggningsskiss
    • Tävlingsbana: Utomhus, Grus, 20x40 m
    • Framridning: Ridhus, Grus
    • Framridning: Utomhus, Grus, 20x40 m
  5. Ryttarmeddelande

    Meddelas ca en vecka innan tävlingsdagen på vår hemsida: www.ridklubbennorrtaljeryttare.se under fliken tävling.

  6. Servering på tävlingsplatsen

    Finns i vår cafeteria "Kaffe Spiltan". Där serveras smörgåsar, toast, varmkorv, hembakat, kaffe, te, läsk och dagens lunch mm.

  7. Uppstallning och el

    Nej

  8. Inkvartering finns

    Nej

  9. Premieutbetalning

    Inga premier.

  10. Lag och prel. startordning anmäls av lagledare till lika2366@live.se senast 15 april. Lagdeltagare anmäler individuellt till klass 1. I klass 2 och 1 har lagdeltagare företräde. När ni anmäler i TDB till klass 2 och 1 meddela då att ni är lagdeltagare.

    Ridklubben Norrtälje Ryttare hälsar alla hjärtligt välkomna!

  11. Funktionärer

Tidsprogram tävlingsklasser (preliminärt)

Söndag den 4 Maj 2014

    Nr Namn   Status Max Avg E.Avg Likviddag
08.00 P 2 Lätt C:2 2008 (2008)
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
Lagdeltagare har förtur i klass 2.
1* 40 230 kr 100 kr 2014-04-18
därefter P 1 Lätt C:1 2008 (2008) Lag
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
Lagdeltagare anmäler individuellt till klass 1. Lagdeltagare har förtur i klass 1.
1* 40 230 kr 100 kr 2014-04-18
P 1.1 Stängd Lätt C:1 2008 (2008) Lag
Kategoriindelning med ponnykategori
Rosett, Plakett, Hederspris
Lagklass.
1* 0 kr 0 kr 2014-04-18

Propositionen är godkänd